17 stycznia 2011

APIVITA - greckie wspomnienie wakacji



 
APIVITA -  greckie wspomnienie wakacji
W tym roku spędzałam wakacje na Rodos i oczywiście będąc tam nie mogłam się powstrzymać i szukałam nowości kosmetycznych niedostępnych w Polsce.
Wizyta w Sephorze okazała się wielkim rozczarowaniem, niestety większość produktów była identyczna jak w Warszawie. Jedyną rzeczą inna, jaką tam zobaczyłam były kremy FARMAR produkowane specjalnie dla Sephora Marinopoulos.
„Scientifi C antioxidant day moisture lift spf 15 anti age”.
Krem na dzień z witaminą C ,A i E. Z technologią ciekłych kryształów zapewnia cały dzień skórze świeżość i nawilżenie.
Bardzo udany zakup, świetnie się sprawdził po wakacjach, gdy trzeba było ratować skórę po opalaniu.
 Krem był w totalnej promocji za 5 euro. Niestety, nie mogę go nigdzie znaleźć w sieci,
a chętnie kupiłabym go ponownie.


APIVITA dla mnie to grecki odpowiednik Body shopu.

Kupiłam dwa kosmetyki mleczko do ciała i żel do mycia ciała.


Euphoria Body Milk  z jaśminem i białą herbatą. Zawiera aż 91 % naturalnych składników! Mleczko zawiera migdały, oliwę z oliwek, masło shea, nawilżający aloes. Biała herbata chroni przed antyoksydantami. Wyciąg z jaśminu i wody różanej ma dawać przy stosowaniu efekt euforii. Super dla alergików- pozbawiony jest
parabenów, olejków mineralnych oraz glikolu propylenowego.
Produkt jest naprawdę świetny, pięknie pachnie,szybko się wchłania, nawilża i nie uczula.
Dostępny jest w aptekach na terenie Grecji, ale można go zamówić również w sieci.
Cena za 75ml to ok. 25zł





Cleansing Gel for Oily/Combination Skin, czyli oczyszczający żel do cery tłustej lub mieszanej z cytryną i propolisem. Co ciekawe Apivita w tym produkcie zastąpiła wodę naparem z zielonej herbaty, aby zwiększyć działanie przeciwutleniające żelu . Ton owoców cytrusowych odświeża, natomiast olejek jałowcowy oferuje odmłodzenie.
Propolis to łagodny środek antyseptyczny mający działanie przeciwutleniające.
Te czynniki naturalne oczyszczenie usunąć brud i nadmiar sebum bez wysuszania skóry. Faktycznie żel świetnie oczyszcza skórę, nie podrażnia i nie wysłusza,ale jak dla mnie ma za mocny zapach zielonej herbaty,za którym nie przepadam :-)
Cena za 75ml ok. 25 zł


 


 Warto je przywieźć z wakacji :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz